söndag 8 mars 2009

Vars e brudarna?

Ni må tro Setesh blev såå överraskad när det stod tre snygga röda brudar i hans hall i dag! Han hade fullt sjå att hålla reda på Ankan, Maysan och Astrid. Men tjejer är inte att leka med så efter att blivit "tillsagd" ett par gånger så lugnade det ner sig. Lite.
Promenaden ifördes en lånad sele som jag tycker funkade bättre än den vi har. Ska nog investera i en sådan. Den gick i kors fram på bogen istället för rakt över. (Heter det bog på en hund eller är det på hästen..?)
mycket skäll och drag i början men det övergick till lite lugnare. Lite lugnare alltså. Och när jag skriver skäll och drag så var det ju inte tjejerna som stog för det mesta av det...=)
En trevlig eftermiddag med hundprat och fika=)
Nu ser vi fram emot att träffas igen på Söndag i Enköping! Åh, vad jag längtar dit!!!!

Hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. Måste säga att vi också hade en jättetrevlig eftermiddag och tjejerna var trötta när vi om hem. Även vi längtar nu till Enköping det rycker i tävlingstarmen. Det ska bli kul att se din stora kille i ringen för jag tyckte att han var jättefin Carina.
    Kram från oss

    SvaraRadera