onsdag 18 mars 2009

..fortsättning av dagen..

Åh, vad roligt att träffa mina kära gamla vänner! Och det var faktiskt första gången jag träffade David, tre månader och så klart helt bedårande kille! Det tyckte Setesh åxå. Han var efter David var han än befannn sig och tyckte nog han luktade väldigt gott och var en väldigt liten människa..

Var var jag sist nu då....Jo! Ludvika nästa helg. Sofi och Johan ska ju inte dit och Jimmy prickar ju in och jobbar då, så jag och min kära kumpan till svägerska följer mig dit. Hur ska det gå nu då..? Fin fint.

Vill tacka er som kommenterat och som är in och läser här ! Jätteroligt! Har fått så mycket tips och tankar om utställningar så det finns mycket att fundera på. Men som sagt, Emelie, en sak i taget var det=)
Sriv gärna ni andra åsså en kommentar så jag vet att ni varit här och ni kanske har en egen blogg eller hemsida som jag gärna tittar in på!

Har jag sagt att jag faktiskt är gift med världens goaste man? Inte? Då gör jag det nu. Jag är gift med den underbaraste. Och det säger jag inte bara för att jag fick en jättehärlig bukett med blommor i dag utan så är det bara....=) På Fredag ska vi till Västerås föresten åxå och äta gott och titta bio=)

I morgon ska jag vara med Hampus i skolan på förmiddagen. Det ska bli roligt!

Hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. Ta det bara lugnt och ha roligt så kommer ni att klara er så fint så i Ludvika. Det vet jag.

    SvaraRadera