onsdag 11 mars 2009

Besök hos bruttan.

Fick mess på morgonkvisten från Madde. Hon tyckte vi skulle socialträna våra hundar lite med promenad. Min första tanka var; suck.
Mycket glad faraohund=hopp-och-spring-promenad.
Men självklart väldigt roligt åxå. Så iväg!

Jag var ju väldigt lycklig över haltin första gången jag använde den men kom ju ändå snabbt på att den var lite för "effektiv". Det till trots så provade jag den nu på promenaden med Venus och Madde och jag måste säga att vid detta tillfälle så var jag nöjd. En lugnare hund som jag kunde få kontakt med för det bjöds aldrig riktigt på tillfälle att hetsa upp sig så väldigt. För utom dom två gånger när han överlycklig kröp ur den..
Efter kopplad promenad, okopplad bus-och spring runda på deras tomt=)
Maddes Robban hade under denna tid tagit sig till affären och köpt nybakt bröd och gott pålägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar