torsdag 19 mars 2009

Lydvihkha(läses med dalmål)

Fick PM från Ludvika i dag=))) Vi får ha hela ringen för oss själva för vi är den enda faraohunden=). Lite tråkigt. Roligare så klart om det är fler men, men.
Jag som är ny då fick en sån där tanke... Inte kan man liksom vara "garanterad" bli BIR bara för att vi är själva? Eller...? Ja nu har jag väl gjort bort mig igen..
Hur som helst ska det som vanligt bli jätteroligt! Alltså för varje utställning vi är på så längtar jag mer och mer till nästa gång=)) Jihoo! Och det har jag att tacka Sofi och Johan för! Puss på er!
Oj, oj..Enköping, Ludvika, Avesta( Jo ska anmäla till inoff till mitten av April), Västerås=)
Nu vill jag bara att Jimmy är ledig nån gång när vi ska åka så han kan följa åxå.

Medan jag har tillbringat eftermiddagen på mitt kära arbete ( fast lite tomt var det ju förstås utan min prickiga mugg) så har karlarna i huset bakat finfina bullar och pizza. Så gott...
I morgon då så åker jag och min Älskling till Västerås för att äta en rejäl god köttabit och vi ska se "Watchmen" . Bion börjar nio och den håller på nästan tre timmar så det blir nog att turas om när vi ska åka hem/=

Nej, nu väntas lite bastu och sen popcorn och film. Troligtvis en väldigt liten stund för jag är liiite trött i öghat och ska ju upp i morgon bitti.

Hej hopp mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt så i dina funderingar. Setesh behöver få ett HP för att bli BIR i Ludvika, utan HP inget BIR.

    Jag ser också fram emot Ludvika, att få vara med lite via mobilen :)

    SvaraRadera
  2. ja just det. så är det=)

    Klart "mamsen" måste var med via sattelit!

    SvaraRadera