måndag 2 mars 2009

Grattis Hampus!

I morse ställde vi klockan tidigt och jag , Jimmy och Isac tassade ner och fixade frukost med kakor och paket. Sen var det bara att harkla strupen och ta i från tårna..."JA MÅ DU LEVAAAA".
Fika med faster Madde och FARBROR Robert på eftermiddagen och mer lego=).

Nu har jag bastat och det är så väldigt skönt och man blir så väldigt trött..=0

Inget nytt än med Jimmy och jobbet förutom att Seco stänger (igen) över påsk så han blir permiterad ett tag. Fint med gubben hemma. Han är en djävel på mat och bak så det blir goda dagar..hi hi.

Setesh har varit som bara en faraohund kan i kväll. För jag hoppas väl att det är faraohundsgenen så det inte är just våran vovve som inte har alla chips hemma i påsen... Han har grejat och donat som en äggsjuk höna i soffan och talat och talat. SE MIG! HÄR ÄR JAG! Så helt underbar att man bara får sånt goskli!

Hej hopp mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar