torsdag 19 mars 2009

Nya tider.

Nu har jag kommit in från ett kallt blåsigt ute. Solen skiner så härligt men fy vad ruggit.

Har varit med Hampus i dag. Roligt! Fick mig en kopp kaffe på rasten och då fick jag åxå lära mig nåt nytt. Vi har fått nya enkronor! Visste du det? Och dom trycks tydligen i Finland...? Står tom Finland på den . På ena sidan pryder kungen med sitt anlete och på andra sidan är det bara massa ränder..? Trodde det var nån tåcken där samlingsutgåva men det var det tydligen inte. Så håll utkik!

Nu ska jag snart åka til jobbet. Åker nog på ångorna vad gäller bensin så måste slänga i för en tjuga här i obygden så jag tar mig till Jet i Fagersta.

I Maj får Jimmy reda på hur det blir med jobbet men det ser ju illa ut..

hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. och jag som nästan tyckte vi skulle promenera idag..men det får bli en annan solig dag =)

    SvaraRadera