fredag 27 mars 2009

Packning!


Fy farao vilket snöväder! Uscha buscha! Hittade en annan bild på däcket=)

Håller på att packa inför i morgon..Det som jag glömde förra gången har jag lagt fram nu; vatten och gafflar=)Det är riktigt pirrigt och ivrigt. Inskolningstiden är över och jag ska stå på egna ben. Men, min trogne Hanna följer mig!
Det var riktigt busväder när Hanna , vovve och jag åkte till Örebro i februari. Ser ut som att vi kan få samma väder i morgon, men nu ska vi ju ialla fall inte lika långt. Fast Ludvika räcker till om det är oplogat.
Känns faktiskt som att vi inte ska behöva åka vilse den här gången. Jag VET var Ludvika ligger och jag VET var ABB hallen ligger. Tror tom att jag skippar GPSen, Johan...=)
I dag har vi varit till Avesta. Jag har klippt mig och så har vi handlat mat, lördagsgodis till i morgon och chips till kvällen.

Hej hopp mina vänner och håll tummarna för oss i morgon=)

5 kommentarer:

  1. Glöm inte hållaren för nummer lappen :)

    Det kommer att gå fint imorgon, jag väntar med spänning på resultatrapporten.

    SvaraRadera
  2. Hållaren sitter kvar sen sist=))), Sofi!

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon jag vill också ha rapport. :))

    SvaraRadera
  4. Vi håller tummarna för debuten i dag på egna ben & tassar :)
    Men HÄRLIGT ni hade en pool också.. Nu blev jag riktigt avis!

    *Kram*

    SvaraRadera