torsdag 26 mars 2009

sooooooooommar!!


Det är lite lustigt för när jag hade skrivit att Setesh inte var så sugen på maten han får så har han ätit upp den vid varje "måltid". Så nu har jag lösningen på allt, skriv om det så löser det sig! Så nu väntar vi bara på att Jimmy ska få veta att han blir kvar på jobbet=)

I går när man klev utanför dörren var det ju ren frutration och besvikelse som infann sig..15 grader kallt!!!!Men eftermiddagen bjöd ju på härligt solsken och en underbar promenad.
Fick nya "vi i villa" i går. Och så klart lite repotage om uterum..sommar..värme..Nej nu vill jag sitta på vårat trädäck och myyysa. Bilden visar när det förra sommaren var havklart. Men nu är det helklart=)Finns nån bild på det åxå. Ska leta på den.

Hej hopp mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Ser ju helt ok ut med trädäck, det är bara att ni kommer hit och bygger ett åt oss nu i sommar.

    SvaraRadera
  2. Jag tar med mig lite kläder som behöver lagas så byter vi tjänster, Sofi! kanon=)!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt det ser ut, vill också ha ett stort trädäck/sooooooooooldäck :) en pool till de vore inte helt fel heller ;)

    SvaraRadera