lördag 25 april 2009

..tio för de stora..

Nu har vi gjort byn med innehållande marknad. En marknad innehåller åxå lite karuseller...
Jag fixar INTE att åka. Det känns liksom lite konstigt i magen och som att innehållet där vill ut samma väg det kom upp. Det enda som jag fixar att åka är bergodalbana. Och det har dom ju inte på ett rullande tivoli.
Isac och Hampus tycker till mitt stora förtret att barnkarusellerna är för töntiga.
Jag tycker verkligen det är mindre roligt när dom ska åka sånt som går jättefort för jag får för mig att dom ska flyga av. Som tur var ju Emil här så han blev tvingad att åka med Hampus.
Men sen, kan ni fatta, lät jag mina älsklingar åka själva en gång. Och dom flög inte nån stans=))
Men jag kan inte titta när dom åker. Det går bara inte. Nej, jag stoppar huvudet i sanden och köper en lott istället.

Nu ska vi packa. Åker strax till Malin på lite kalas och käk sen vidare till Söderbärke där killarna får vara i morgon när jag och vovven åker till Rocklunda=)

Åh. Just i detta nu blev jag lite avundsjuk på Jimmy.. Han är ju i Stockholm och nu skickade han en bild på maten dom ska äta; sushi. Vad gott! Den enda sushi jag ätit är den färdiga man kan köpa på typ Konsum. Jag vill åxå ha!

Håll tummarna för oss i morgon!

Hej hopp mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag är också avis på Jimmy :)

    Vi håller tummarna för varandra imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Föresten vi får vara i den stora fina hallen imorgon :) Lite halt men otroligt ljus och fin

    SvaraRadera