torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Nu har jag kommit hem från jobbet och ska strax ta kvasten och dra vidare till du vet var. Fick med mig ett påskägg hem till grabbarna från en tant så du kan tro det blev lycka när det blev moffa "en dag för tidigt"=)
Lite info om båtfararen då.Måste först säg att Jimmy är den som är yngst i skaran. Men fick i morse mess att han hade somnat först...oj oj oj. Hade varit segt i dag och nu ikväll var jag tvungen att pepppa honom att INTE somna före gammlefolket. Han skulle försöka vara stark...Får väl se i vilket skick han är i i morgon vid hemkomst=))

Glad Påsk ALLA mina kära vänner och hoppas ni får mycket gott i påskägget!

Fick ett roligt mess från min svägerska Madde:

"Ja, då är man på väg igen..Aschlet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, och inte hitta ja kattfan heller så jag tog grannens. Den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har i alla fall en espressomaskin med mig, man är väl mordern"

3 kommentarer:

  1. hej påskharen här! de var ett par nervösa ungar som ringde mig va? :P

    SvaraRadera
  2. ha ha! som förutspått så ville ju Isac att Hampus skulle ringa och han såg ganska fundersam ut=)Men han sa att han förstod att det var du. Men det var skoj! tack!

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk på er. Hoppas att ni får en toppen helg.
    kram Sofie och farisarna

    SvaraRadera