tisdag 21 april 2009

Tejpat och klart

Nu har diskmaskinsreparatören varit här. Det fattades en tejp på ett kretskort som han satte dit. Jag tror ju att allt som det är fel på ska explodera men nu vet jag att våran diskmaskin inte kan det i alla fall=)

Sitter här med pappren för nästa utställning. Västerås på Söndag. Jag har nummer 2242. Bra nummer för dagen=)Ska bli spännande attt se hur det går. 10 fina faraoer är anmälda. Min kära kennelmamma (och kennelpappa...?) kommer bla och Sofie Fahlin=)

Skrev ju tidigare att min svägerska Madde som har Venus har anmält till en inoff i Örebro den 16e Maj. Har gjort detsamma nu=))

Hej hopp mina vänner!

5 kommentarer:

  1. Ses på söndag! Jag är där hur tidigt som helst eftersom lånevovvan ska in som nummer tre i sin ring.

    SvaraRadera
  2. Ja då lär du vara där i ottan=) Har för mig vi nummer 30, så vi åker nog från Norberg lite före åtta=) Roligt att ses igen, Michelle!

    SvaraRadera
  3. Såg att du slapp böter igår, en bekant till mig slapp inte undan, får fint punga ut över 3000 och då var tydligen polisen snäll :S

    LYCKA TILL i Västerås! :D

    SvaraRadera
  4. Å fy då,Johanna!? Där i Sura? Supertur för oss då! Det värsta är att man inte kan skylla på nån heller..;)

    SvaraRadera
  5. Då syns vi i Väserås igen. Vi hoppas på bättre tur den här gången. Tror jag har klurat ut 8 av tio. :)

    Måste kommentera turen att ni slapp böter. Jag åkte dit för två år sedan alldeles innan Sala från Uppsala. Fick glatt betala 3800. Sedan dess har jag en lättare höger fot. Fast jag gillar fortfarande ibland att köra fort. :)

    SvaraRadera