lördag 4 april 2009

Mångalaen


...det blev ingen anmälan till Enköping 1a maj. Det skulle vara den där "tresidiga blanketten från SKK" och jag visste inte hur man fick tag på den men sen förstod jag att den skulle skickas(!) efter och då var det kört eftersom tiden för anmälan gick ut i dag..Men en tapper utställare letar nya mål så nu åker vi till Arboga mitten av Maj i stället=)

I kväll har Setesh hitta en ny fiende..månen. Enligt husse var han "mångalen". Ha ha.
Tyvärr så jagar han flugor åxå. Ett gissel vi får försöka få honom att sluta med . Det kommer ju liksom att flyga annat än flugor i luften i sommar.

Nej, en bastu nu sen sova inför en ny dag på jobbet i morgon.

Hittade en gullig bild på Snutten åsså..=)

Hej hopp mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Beställ en hop med blanketter från SKK. Synd att jag inte visste om der för jag har några hemma någonstans hade kunnat komma förbi med en.

    Maya hatar flugor och vill knappt vara ute när de kommer fram. Det värsta hon vet är när de sitter på hennes rumpa. Hon blir helt galen :) Har aldrig varit med om att en hund har flugfobi

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oftast kan man skicka ett mail med hundens uppgifter. Det har jag gjort till alla mina inoff anmälningar på Ace. Går oftast utmärkt! Så prova med det, maila och hör dig för. De brukar vara tackamma att få den via nätet istället.
    Kram till månkillen ;)

    SvaraRadera
  3. Då ringer jaf dig nästa gång, Sofie..=)

    SvaraRadera
  4. Jasså kan man, Annakarin!? Äsch då att jag inte visste det...Men till nästa gång så..=)

    SvaraRadera