fredag 17 april 2009

Fulfingret..

Setesh brukar bli jätteglad när man är ute på promenix och nån i familjen stannar med bilen och glatt hejar...Sluet av en sån promenad blir väldigt ivrig för vovven när han märker att hans egen flock kör iväg igen utan honom!
Idag tog han det till en ny nivå.
Jimmy åkte bara förbi utan nåt vink, tut eller stanna. Och Setesh blev såå fundersam varför han inte stannade och som sig bör blev han tokivrig och skulle efter husse...Varpå mitt finger på något sätt kom i kläm mellen stark hund och koppel.
Nu sitter jag här med fulfingret dunkandes och alldeles uppsvält och tycker allmänt synd om mig själv som ska behöva åka till jobbet nu och krångla med ett ont finger.
Men inget ont som inte har nåt gått med sig; det är på vänster hand.

Hej hopp mina vänner!

3 kommentarer:

  1. ajajaj vilken tur att det var vänster hand och inte köttbulle handen :) Nej då skämt å sida jag förtår att du har ont i fingret. Hoppas att det inte blir värre

    SvaraRadera
  2. Hihihi....stackars lilla dig!

    SvaraRadera
  3. Ve och fasa, Sofie, om det var köttbullefingret! Nej, lite tur ska man ha här i livet!

    SvaraRadera