onsdag 8 april 2009

På havets vågade...

Fick nyss ett mess från Jimmy:
" Ska gå och ta ett glas nu"

Han och MIN familj (mamma, pappa, bröder) har precis klivit på Silja båten till Finnland..Mm.
Jag trivs bättre här där jag kan lukta på blommorna..
Eller..Så var det så att jag måste ta ut semester för att åka (är ju inte permiterad med lön som vissa andra)
Fast int` är jag bitter int`
Nej då. I morgon ska jag flyga till Blå Kulla. Eller var det jobbet...?

Nyss när jag var ute med Setesh gick vi förbi en backe som var full av blåsippor! Härligt!
Och gräsmattan ute är så där härligt geggig och smetig som bara en gräsmatta kan vara på våren=)

Hej hopp mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag kan komma förbi på min kvast och möta upp dej på väg till blåkulla.

    Du ska se att det bara blåser och de blir sjösjuka på båten, tänk det slipper du.....istället får du gå sköna promenader i regnet med "lillen", vilket gör dej pigg och fräsch istället för att bli trött i huvudet av tråkigt färgglada och goda drinkar på båten ;)

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk Önskar Annakarin med familj & Flock!

    SvaraRadera