måndag 20 april 2009

Tack!!

Haha! Vet ni vad jag drömde i natt? Drömde om dommaren från Avesta!
Jag och Setesh fick springa fem varv i ringen och han sprang så fort att jag hade svårt att hinnna med men dommaren blev inte nöjd med steget ändå=)) Fast det visste jag ju redan...!

Tack alla ni som besöker bloggen! Jag la till en räknare sent i onsdagskväll och är redan uppe i över 160 unika besök! Jätte jätteroligt!! Och det är så roligt när ni kommenterar! Tack=)))

Tänkte uppdatera er om mitt fulfinger åxå..Bättre i dag tycker jag men som synes lite svullet fortfarande..hehe

Idag ska Jimmy och jag åka till Västerås. Vi ska in på IKEA och titta på nån hylla till verandan och in på Bauhaus(stavas det så..?)och kolla efter nån skärm som vi åxå ska ha på verandan som insynsskydd ut mot vägen. Hittar vi det vi vill ha så tror jag det kan bli riktigt bra=)

Nej, dricka upp kaffet, duscha och vänta hund och husse som är på promenad.

Hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. får jag påminna om att silvan har utförsäljning 40% på allt den här veckan

    SvaraRadera