lördag 18 juli 2009

Utställning i Köping

Mina kära svägerskor Hanna och Madde hängde på mig och vovven till stora staden Köping och den internationella utställningen. Vi hade nummer fem så det blev inte mycket väntan innan det blev våran tur.
Jag tyckte nog att han stog helt okej men springet fick vi inte till alls. Nu säger "dom" ju attt dommaren redan har gjort sin uppfattning om hundarna dom första tio sekunderna (eller nåt åt det hållet) så det kanske redan var klart vad hon tyckte när det var våran tur.

Slät etta blev dagens resultat och en andra plats av två. Fan, som vanligt lite besviken men bra så klart att det inte blev nån tvåa och vi gjorde så gott vi kunde.
Hade inte så stora förhoppningar om dagen, kändes som det bara var massa duktiga handlers och kalasfina vovvar där=)
Men hur som så är det lika roligt att åka iväg varje gång och min besvikelse lägger sig ganska fort.Kritiken han fick var fin=)
Annakarin var där så jag fick träffa Setesh mormor.
Ace (Setesh kusin, va?) gick i samma klass och han fick sitt första cert. Jättegrattis!

Trevligt med roligt folk och fikakorgen är ju alltid med!

Så. Nya tag och glada rop till nästa gång=))

Hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. Ni var jättefina & se på bilderna jag skickade att ni verkligen gjorde ert bästa. Och vad än domaren säger så har du finaste vovven i världen! :)
    Jättekul att ses var det iallafall, vi ses till nästa helg igen!
    Massa Grattis kramar till 1 pris & fin kritik!

    SvaraRadera