tisdag 21 juli 2009

Bygge och nummer 15

I går började jag mitt kääära arbete igen efter semestern. Allt i stort sett som vanligt. En av gubbarna önskade mig välkommen hem=)) Ja, det är ju som ens andra hem så.

I går och i dag har min pappa och min brorsa Kjell varit här. Dom har hjälpt oss bygga in värmepumpen lite så det ger ifrån sig mindre ljud mot grannen. Det blev så himla gediget och fint så det nästan är synd att ha en värmepump stå där. Tror vi flyttar den och har det som ett mini-uterum istället;)

Fick nummerlappen till Stora Specialen på Lördag. Lite tråkigt att det inte var nån info om hur många farisar det är. Och lite ovanligt att dom skickat ut det i efterhand..stog nämligen att det skulle vara SÖNDAGEN 26e JUNI. Fel både dag och månad. Med lite fundering om det kanske var på söndag så ringde Jimmy och kollade och det är på lördag=)

Hej hopp mina vänner!!

5 kommentarer:

  1. Ja det är lördagen den 25 Juli 2009 , fel i Pm.et.
    Och om jag inte minns helt fel så är det ett rekord antal anmälda hundar på vår inoff nämligen ca 56 anmälda Faraohundar!!!

    Vi ses på lördag.

    SvaraRadera
  2. Var egentligen ganska säker att det var på lördag, visste ju att bla ni och Sofi ska dit. Men ändå lite osäker ..

    56 st?! Så skojigt!! Ses snart!

    SvaraRadera
  3. Tror att Anka fick nr.54 så det är många faraohundar. Det ska bli skoj. Ska vara där tidigt tidigt på lördag så det inte blir som förra året. Då satt jag upp mitt tält under bedömningen. Det ska inte hända iår :)

    SvaraRadera
  4. Nej, kan ju vara skönt att vara där innan det börjar;). Men tänk jag fick för mig att du inte skulle ställa på specialen, Sofie?

    SvaraRadera
  5. Nej jag ska inte ställa någon hund :) Jag ska knäppa kort. Det var inte meningen så från början att jag skulle anmäla någon men så blev det Anka bara.

    Vi syns imorgon

    SvaraRadera