fredag 10 juli 2009

Skräp, Special, Sol

Kommer ni ihåg jag berättade om våran Tv som pajade och Jimmy har ringt och krånglat hit och dit?
Den här gången lönade det sig att strida; ny Tv med treårigt trygghetsavtal=) Men det tog sin tid. Har nog hållt på med det där nästan ett par månader.

Har varit till tippen med lite skräp i dag. Eller ja, lite...? Vet inte vem det är som kastar in allt skit i vårat garage sen får vi ta reda på det..;)
Klippte lite buskar när jag kom hem åxå. Alltså varit duktig.

Anmälde för en tid sedan till Stora specialen i Västerås, bara massa fina Faraohundar kommmer då! Så häromdagen fick jag mäjl om att anmälningsavgiften inte var inbetald. Ve å fasa! Snabbt betala in och skriva å be om ursäkt å tacka för påminnelsen att man inte bara blev struken. Har ju varit för väldans trist om jag missat den tycker jag.

Nu har Jimmy bara tre nätter kvar att jobbba innan han går på semester. Hoppas han får bättre väder procentuellt sett än vad jag verkar få på mina tre veckor.
Fast hör upp, det regnar faktiskt inte nu! Klockan är 17:00 Fredagen den 10e Juli. Kan var minnesvärt;)

Hej hopp mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar