torsdag 9 juli 2009

Regn...

Im siging in the rain...NOT!!
När jag och tre till gick på semester så klippte vi ut sjudynggan på aftonbladet och satte upp på väggen. Den visade jättevarmt och soool. Nu ångrar jag att vi satte upp den för jag vet att ödet ibland kastar tillbaka saker rakt i fejan på en. I det här fallet regnet.
Nåväl inte bara trist. I går när det åskade i stort sett från fyra till halv tio så kan det ju vara jobbit för tv och IT generationen att göra mer icke elförsörjande saker som spela kort och så. Nu tycker som tur är Isac och Hampus det är kul att göra det fast det förstås kanske inte i sex timmar.
Det arangerades åxå olika avdelningar med diverse aktiviteter som ryggmassage, sång och kura=)
I dag är killarna bjudna på kalas. i Fliken.Fliken är en sjö. Jag gissar och det är bara en vild chansning, att kalaset blir flyttat inomhus.

Våran lilla ökenhund hur nu hittat ett nytt sätt att påkalla uppmärksamhet. När han vill gå ut och husse eller matte sitter vid köksbordet så trycker han nosen mot ryggen. Om ingen respons fås så nyper han till. Precis så där lite så han bara får tag i det yttersta skinnet men man rycker till vare sig man vill eller inte och vips så har han fått sin uppmärksamhet=)

Just nu så utövar han det på mig för det är väldigt trist väder så egentligen vill han inte vara ute men det kliar liksom i kroppen=)

Hej hopp mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar