torsdag 9 juli 2009

Magnetkamera och hundmöte

I dag hade Hampus ny tid för magnetkameraundersökning.Den här gången gick det bättre med personal som var frisk..=)
Tyvärr var han tvungen att sätta nålen igen men han tyckte det gick mycket bättre än sist så det var ju skönt.
Det gick ganska fort. Var färdiga på tre kvart.
Nu får man vänta med spänning på att Peter Jotorp, barnläkaren, ska ringa och berätta hur det ser ut.

Sen hem direkt för det var kalas hos grannen=)

Åh, mäste berätta nåt väldigt kul. Jag och vovven var på promenix (faktiskt så tror jag inte det sunkiga vädret bekom honom speciellt) och ser att det kommer bli ett möte med grannhunden. Dom brukar alltid "gapa" på varandra och ryck å slit.
Men se inte den här gången inte=) Grannens hund var på hugget och skällde och drog men Setesh brydde sig inte nämnvärt och tittade knapppt åt honom även fast vi stannade och pratade med varandra en stund stog han alldeles lugn å stilla brevid mig. Mycket roligt!

Nu ska jag å grabbbarna spela Finnen. Nej, ingen åska. Vi spelar ändå=)

Hej hopp mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar