torsdag 30 juli 2009

Ischlo pischlo

I våras berättade jag om Seteshs möte med en orm. Eller snok. Var säkert det senare.
Han tyckte den var jätteläbbig och var resten av den dagen rädd för det mesta. Hoppade högt bara han såg en snigel.
I går fick han nog lite flashbacks. Han "mötte" en daggmask. Oj, oj, den var otäck den. Jag tog upp den i min hand och jo, kanske inte riktigt lika läskig men nej, inte så han kände för att gulla med den direkt=)

Och nu må ni tro det är sååååå synd om vovvsingen. Grabbarna är ute med sina polare och leker och han får inte vara med!
Förskräckligt!
Det enda han vill är ju att jaga dom lite runt tomten och kanske, bara kanske, nagga lite i dom små goa vaderna;)

I dag ska jag anmäla till en inoff här i Norberg! Jajamensan, i Klackberg för att vara exakt=)

I går såg vi filmen "Kenny Starfighter". Mycket rolig för både liten och stor.
Så i dag kära vänner, har jag bara en sak att säga...

Ischlo, pischlo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar