onsdag 22 juli 2009

Att anmäla eller inte anmäla..

Jag kan ett fint ord; ambivalent.
Det är vad jag är. Ambivalent. Eller kluven.
Ja, då menar jag inte kluven som att jag sitter här med en kroppslig höger sida och en kroppslig vänster sida itusågade från varandra.
Nej, kluven att jag inte kan bestämma mig om jag ska anmäla till Norrköping och/eller Nyköping. Blir det båda känns det som att man behöver en natts boende i Norrköping och en natt i Nyköping.
Anmäler jag bara till den ena vill jag åxå ha övernattning.
Och inte vill jag åka själv heller och försöka locka med killarna , dom minsta alltså, känns inte som det lättaste. Och ska bara jag och gubben åka har jag det där mammas-dålga-samvete-syndromet.

Mutter! Mutter!

Jag har några dagar på mig. Sista dagen på måndag tror jag.

Hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar