måndag 27 juli 2009

Loppis och ungar

I all "gladhet" över Västerås glömde jag berätta hur det gick för killarna med sina loppisprylar=)
Jag kom till Söderbärke halvfyra och 40 minuter senare var det tokgråa moln och himmlen öppnade sig. Betydde bara att det var att packa ihop.
Efter uppdelande av pengar så landade den inkomna summan på drygt 230 kronor var=).Kanske inte så jättebra timpenning, stog ju ändå där i sex timmat, men en väl extra slant som dom nu ska spara till vi åker till Tallin nästa vecka=)

En jobbarkompis till mig fick i helgen akut åka in med sin hund till Strömsholm. Han var jättedålig och dom kom dit på fisens mosse kan man väl nästan säga. Tack och lov är älsklingen hemma i dag, pigg men med lite piller på fickan.
Tänk är det inte ungarna så är det hunden man ska vara orolig över.
En kväll när våra ungar lagt sig och jag och Jimmy satte på en film och skulle mysa med ett glas vin. Vem hoppar då glatt upp i soffan och klämmer sig emellan oss?
Ja, inte var det Hampus och Isac i alla fall...
Som sagt, är det inte ungarna så..;)

Hej hopp mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Haha.. ja jag känner igen det där.. och vi har inga barn så :P gissa vem som tycker hennes uppenbara plats är i mitten, tur det finns dörrar ;)

    /Halias matte Maria

    SvaraRadera
  2. Heeej... :-) Kul att höra från dig,mindre kul att höra att du haft ett sånt äckel på ryggen. Vilken fin hund ni har o vad stora era pojkar har blivit.

    SvaraRadera
  3. Tack för att ni håller tummarna för det verkar ju f......n behövas. hahaha

    kram från oss

    SvaraRadera