torsdag 3 september 2009

Packat och nästan klart

Nu har jag fått mitt ABC i husvagnslära och varit till brorsan och bytt bil. Tycker nog vagnen känns väldigt stor att köra....

Inne på rumsbordet ligger grejer så man kan tro att vi ska vara borta i en vecka; två stora IKEA bagar, in liten resväska och en "vanlig"(?) väska. Har nästan glömt anledningen varför vi åker..få se..just det! Hundutställning!

Så kan det vara när familjen Fredriksson ska campa husvagn för första gången!

Hej hopp mina vänner

2 kommentarer:

  1. Önskar er & Sofi med familj en riktig trevlig helg!
    Jag sitter hemma & håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  2. Hade så gärna velat sett när ni ska parkera för just det är min stora mardrömm. Har aldrig kört med husvagn och jag hoppas att jag slipper det i framtiden med :)
    Lycka till på lördag så syns vi på söndag :)

    SvaraRadera