tisdag 1 september 2009

Man ska ha husvagn!

Oj, oj nu händer det saker må jag säga!!!

Nu till helgen drar vi ju till Högbobruk och utställning lördag och söndag.
OCH..det blir med husvagn=))

Har varken husvagn eller bil med krok och har heller aldrig kört ett sådant ekipage.
Husvagn har blitt lånad av min kära Sockerkompis Marita och bil av men käre bror!! Oj, oj, oj vad det ska bli roligt!!!
Vet bara inte vem jag ska muta att backa med hela allt i hopa om det nu skulle bli aktuellt vilket risken är stor att det kommer att bli när vi kommit fram till campingen..
He, he...våra underbara uppfödare(ja, Seteshs alltså..), Sofi och Johan brukar vi ju förfölja, så även denna gång och på samma camping åxå. Det kan hända att steget höjs lite från att köra mina saker på deras pirra till att backa med vagnen=))))))
Fast det vet dom inte om än så säg inget....;)

Hej hopp mina vänner!!

1 kommentar:

  1. oj oj oj.. jag skulle vilja se den uppvisningen =) fast ännu mer skulle jag vilja se bror min köra och för att inte tala om att backa med husvagn ;))

    och angående bakterien. jag orkar inte oroa mig. jag kan inte styra över allt, även fast jag skulle vilja :P jag tar det med ro och en extra tupplur ;))

    SvaraRadera