torsdag 17 september 2009

Nytt!

Jag tyckte Sofie Fahlin, Sofie och faraohundarna, hade gjort sån ny fin uppfräschning på bloggen så jag apade efter;)

Och när jag skulle försöka ändra bilden på "framsidan" ( den på Hampus och Setesh) råkade jag tydligen ta bort den. Och just den bilden ligger på lilla bärbara och vid fillfället för stylingen, satt jag vid stoooora.
Och det finns en liten historia bakom den nya framsidesbilden;

Som jag tidigare berättat var jag inte alls sugen på att bli hundägare och Jimmy hade många fina knep att försöka få mig att ändra uppfattning, varav ett var bilden.
Den hade han tagit kort på i nån tidning och skickade till mig i mobilen=)))

Som ni ser står det att det sänker blodtrycket...ja. Jo. Kanske i bland;)

Hej hopp mina vänner

2 kommentarer:

  1. Men ibland kan ju blodtrycket gå rakt upp även med hund i vissa sammanhang ;)

    Han hade en bra teknik tycker jag jimmy :)

    SvaraRadera
  2. Svårt att tro att det var du som inte ville ha hund!!?? (Som är så duktig hundmänniska) Och vilken tur att du hade en man som kunde övertala dig att skaffa hund och dessutom en faraohund för annars hade ju du inte träffat oss andra galna hundägare. Och vad vore väl livet utan dessa bruna pepparkakshundar :) ;)
    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera