måndag 2 november 2009

Måndags mys

Tror verkligen vi behöver nya madrasser till sängarna..Känns liksom i ryggen och jag är ganska säker på det kommer från sängen. Jimmy säger samma sak.

Nåväl. Märker det är lite problem att trycka ner "T". Förrut hade det kommit ett riskorn under "S" nu verkar det kommit ett nytt under T:et istället.

Har jobbat i helgen och min gubbar pratar fortfarande om när jag var upp med Setesh för ett par veckor sedan och dom hade faktiskt saknat mig när jag var sjuk förra vecka åxå. Det är väl trevligt att vara lite saknad iband;)

På lördag vankas inoff i Köping igen=) Och Jimmy är ledig så han ska föja med. Roligt! Hanna, min svägerska var med förra helgen och hon kommer nu åxå=)

Nej, nu ska jag hoppa upp i soffan med killarna och kuuuura.

Haj hopp mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar