onsdag 11 november 2009

Julafton

I år ska jag prova på något alldeles nytt sedan vi skaffade barn; jag ska jobba eftermiddag ,till halv nio, på julafton.
Till barnet fyller åtta får man ju plocka ut föräldrardagar men nu har båda grabbarna passerat den åttan så nu är det bara att jobba. Vi har sparat så det har varit nån dag att kunna plocka ut vid sånna gånger men som sagt. Slut på det.
Skulle kunna söka ledigt men varför ska jag göra det när jag de senaste tio(!) åren alltid haft gräddfil att kunna vara ledig.
Nej, nu är det min tur att fira Kalle Anka med mina gubbar och gummor på jobbet;)

Hej hopp mina vänner!

1 kommentar:

  1. Trist att jobba julafton men jag förstår hur du tänker. Du har funnits där för din familj i tio år så nu är det dax för någon annan att få vara hemma med sin familj kanske.

    SvaraRadera