onsdag 4 november 2009

Baconsnuva

I dag har jag tagit mitt lagliga rätt av dos mot svininfluensan. Meningarna går tydligen isär om det ska vara en eller två doser. I Fagersta där många av mina arbetskamrater tagit sprutan, hade ena halvan fått info om att en dos räckte och den andra halvan att det behövdes två. Sköterskan som vaccinerade mig här i Norberg sa att är man inte i en riskgrupp eller 65+, räcker en dos.
Så nu får vi hoppas att jag inte om en vecka går baklänges eller det växer ut en knorr;)

I dag har den första snön fallit här. Inte så vi måste ut och skotta men det ligger en aning puder på taken=)

Nej, lite kaffe på det här så!

Hej hopp mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag har också tagit den och fick ont i armen. Frossa på natten och vaknade dyblöt. Nu är jag i alla fall i tipp topp. De har även ringt och sagt att jag ska ta en dos till men det tänker jag inte göra. Så det så. Fick du några men av sprutan?

    Hur blir det med stora då?

    SvaraRadera
  2. Klart erbjudandet står kvar :)Bara att följa med.

    Vet inte varför jag ska ta två. För mina arbetskamrater ska bara ta en vad jag vet. Varför skiljer det sig på olika kommuner

    SvaraRadera