onsdag 14 april 2010

Pm

Pm för Västerås nästa helg kom i dag. Jag vill ju ha katalogen i brevlådan åxå...He he. Man är jättenyfiken vilka som kommer=)

Jag är jättedålig på att blogga nu. Som synes. Men det rullar på här. som vanligt. Skönt, men inget speciellt att skriva känner jag.

Kan tala om att var var på inoff i helgen föresten. Hade ny taktik. Tränade inte ett skvatt innan. Tror jag många gånger tråkar ut honom med allt springande och stående innan vi ska in.
Och de två som var före oss var strukna så rätt var det var ropades "190" upp och det var vår tur och jag hann inte bli så där tokigt nervös heller.
Han var pigg och alert i ringen men vad vi behöver träna lite extra på är att känna igenom honom. Och just huvudet är lite läskigt. Tror han är väldigt rädd om sina öron för han är lika hemma.
Får se om vi tar oss nånstans nästa helg i Västerås. En etta blir jag glad och allt där till är plus=)
Ja, en liten cert rosett till på väggen är ju trevligt ha ha!

Nu är jag bajsnödig, mamma!! Sluta skvallra om mig! (säger Setesh alltså)

Hej hopp mina vänner!!

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Var var ni någonstans i helgen? Alltid bra att testa nya taktiker. Även jag provade en ny sak hemma idag. Inte alls tummen upp av Astrid. Hm jag tror inte hon fattade grejen alls. Även jag tycker att det ska bli skoj nästa helg. Kan skvallra Astrid är sista hunden i rasen.

    Föresten det är lc träning i borlänge i helgen ska ni hänga på? funderar på att åka dit och låta astrid springa en runda.

    SvaraRadera