fredag 29 januari 2010

Kök och utställning

Ah! Överskåpen är uppe! Fint som snus. Pappa och min bror Kjell har varit här. Puss på er!!!!
Dock en fundering vi fått. Dom är ju fullhöga, 92 cm, går alltså nästan ända upp i tak. Men dom går åxå längre ner än vad de andra gjorde. Underskåpen med bänkskiva kommer några cm högre upp. Allt det gör att mellan bänk och överskåp blir det 49 cm. Och enligt nån norm bör det vara lite drygt 50. Kommer inte nu ihåg exakt. Vi har även även planerat in sockel i underkant på överskåpen. Märker redan nu att det kommer bli mindre luftrum mellan skåpen så vi undrar om vi ska sätta dit sockeln eller inte.
Men skåpluckorna är så fina! Alldeles vita, högblanka=) Har inte tagit kort än. Ska försöka få det gjort i morgon=)

I morgan ja! Då är det premiär för åtets första utstälning. En inoff i Borlänge. Setesh och Maysan från Säter får visa upp rasen faraohund=)
Har inte tränat alls förurom fem minuter framför spegeln(med hunden alltså)
Jag har på känn det kan bli hur galet som helst i morgon he he!
Har nytt utställningsgodis med; kebab. Mums!
Som vanligt är kaffepanna förberedd och kläderna framhängda. Jag kör min brun randiga byxa och kavaj.

He hopp mina vänner!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar